Saturday, December 25, 2010

Him???

hari ni bosan gila..
dengan mak n ayah aku pon xdak..
dok la aku ngan abg n kak ipaq..
atoii..
mak su pon xdak,p tolong kt umah kenduri..
tapi hari ni naseb baek sebab xkena masak..
p makan kenduri kt umah tok melah..

pagi2 tadi basoh baju..
lepas 2 basoh moto plak..
ayah aku naek moto sampai xnampak ropa dah..
sakan..
aku jugak yang nk kena buang selut2 2..
maw kalau sikit xpa jgk..
ni,rasanya kalau timbang boleh la 1 kilo..
hahaha..

then,tengah hari p kenduri..
p lewat la dengan harapan xdak jumpa sapa2..
tetiba ja terjumpa someone..
aaarrrhh..
tidak..
buat bodo ja lalu depan dy..
dy pon wt bodo jgk..
xtgoq pon..
xguna punya orang..
sial!!!!
huhu..

tgk lauk cam xda selera ja nk makan..
xfavourite langsung..
hahah..
jahatnya aku..
lepas 2 ada buboq kacang..
tgk cm sedap..
bila mkn, haha..
paham sendiri la..

mak,bila nk balik......
aku ikot depa pon xpa..
haih..
menyesal xsudah..
huhu..

No comments:

Post a Comment